sobota, 12 stycznia 2013

Propozycja

Cześć. Tak wiem, zaniedbałam bloga po nowym roku. Nie chce mi się siedzieć godzinę nad postem. Mam tysiące pomysłów i nie wiem do końca jak je ubrać w słowa. Mam jednak ciekawą propozycję. Może by stworzyć forumowe PBF. Jeśli nie wiesz o co chodzi wyszukaj w Google PBF lub gry wyobraźni. Według mnie pomysł jest zaczepisty i jeszcze nie spotkałam się z taką zabawą z The Wanted. Nie trzeba tu się męczyć z godzinkę nad postem i wydarzenia mogą się nieźle potoczyć. Jesteście chętni? Jeśli możecie porozsyłajcie tą wiadomość do TWFanmily. Może znajdą się chętni do tworzenia forum. Kontakt ze mną macie po prawo, ale częściej jestem na skype: berina999. Jak będzie sporo chętnych zrobimy dużą konferencję, wymienimy pomysły i ustalimy stanowiska.:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz